.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران مازندران شركت گسترده مردم در انتخابات را ستودند

در ساعت‌هاي باقيمانده اخذ راي، خبرنگاران غرب مازندران خواستار شركت بيشتر گسترده مردم در انتخابات شدند و حضورشان را ستودند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، خبرنگاران مستقر در شهرهاي غرب مازندران ‌با خبرگزاري فارس با اشاره به توطئه‌هاي گسترده دشمن در كمرنگ جلوه دادن حضور مردم خواستار شركت هر چه باشكوه‌تر مردم در انتخابات شدند.
خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در نوشهر با اشاره به تبليغات مسموم ماه‌هاي اخير استكبار جهاني عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت: در حضور پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي راي تمام اهداف شوم دشمنان نظام را خنثي مي‌كنند.
حسن خزايي‌پول افزود: اين انتخابات نشان‌دهنده حاكم بودن مردم سالاري ديني در جامعه است.
خبرنگار روزنامه بشير در غرب مازندران نيز در گفتگويي با اشاره به هوشياري مردم ايران در تمام صحنه‌ها به ويژه انتخابات گفت: هر راي ايراني در تعيين سرنوشت ايران تاثير مستقيم دارد.
سپيده پورشعبان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم ايران در پاي صندوق‌هاي راي سبب مشروعيت و مقبوليت بيشتر نظام مي‌شود و مشت محكمي بر دهان ياوه‌گويان زده مي‌شود.
سرپرست روزنامه نقش قلم در مازندران و خبرنگار فارس در غرب مازندران نيز در سخناني حضور مردم در انتخابات تجلي اصلي جمهوريت و ارتقاي دموكراسي در جامعه است.
لاله انگورج تقوي يادآور شد: اينكه چه كسي پيروز انتخابات است، در مقابل اين شعور سياسي ملت آنچنان اهميتي ندارد و بالندگي مردم افتخاري در جهان محسوب شد.
خبرنگار هفته نامه پيك شمال در نوشهر گفت: حضور مردم در ساعات باقيمانده، نقش موثري در نتيجه انتخابات دارد.
سيده‌فريبا حسيني تصريح كرد: تاكنون رسانه‌هاي گروهي با تبليغات سازنده خود در پربار كردن ميدان رقابت نقش موثري ايفا كردند.
سرپرست روزنامه زمان و هفته نامه همولايتي در غرب مازندران در اين باره با اشاره به حساس بودن انتخابات در تعيين سرنوشت آينده كشور اظهار داشت: مردم ما هميشه با بينش و شعور بالاي سياسي در انتخابات حضور پيدا مي‌كنند و برگ زريني در تاريخ پر افتخار اين نظام رقم مي‌زنند.
اعظم محسن زاده افزود: تك تك راي ما ايرانيان تيري است كه قلب دشمنان نظام را نشانه مي‌گيرد.
خبرنگار هفته‌نامه طلاي سبز در نوشهر گفت: من و تو با راي خود قطره‌اي از عظمت و اقتدار ملي كشور‌مان را به جهانيان به نمايش مي‌گذاريم تا همگان از حضور گسترده‌مان در اين عرصه انگشت به دهان بمانند.
كبري اميرزاده در ادامه گفت: اقتدار و عزت غرورآفرين ايران عزيز در گرو حضور پرشور مردم است.
خبرنگار پيك خزر نيز گفت: حضور در انتخابات و انتخاب رئيس جمهور اصلح، افزون بر اداي دين به سرزمين مقدس ايران زمين‌، تعيين سرنوشت كشور براي چهار سال آينده است.
شهرزاد نظري خبرنگار شمال سبز اظهار داشت: انتخابات به عنوان امري حياتي و سرنوشت‌ساز در راس امور فرار دارد و بر ماست كه با حضور پرشور در انتخابات افزون بر خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن در داشتن كشوري آباد و آزاد سهيم باشيم.
سيد‌علي ميرقاسمي خبرنگار نشريه پگاه تاكيد كرد: مردم ولايت مدار ايران با حضور در انتخابات ثابت كردند كه هميشه در صحنه حضور دارند و پيرو فرامين امام راحل (ره) هستند.
دين‌الله خزايي خبرنگار نداي كشاورز گفت: انتخابات تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل و نيز پيروي از منويات مقام معظم رهبري است.
ليلا اميرزاده خبرنگار هفته‌نامه جويبار نيز اظهار داشت: همه با هم با راي به كانديداي اصلح، ايراني آباد و آزاد را به رخ استكبار جهاني بكشانيم.
‌سردبير هفته نامه انديشه نو ويژه مازندران نيز با اشاره به حضور گسترده اقشار مردم در انتخابات اخير عنوان داشت: انتخابات اخير رياست جمهوري تمرين ديگري در براي دموكراسي ديني به شمار مي رود و حضور سلايق و ايده هاي مختلف سياسي، نشان از فضاي باز و آزادي سالم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
حسن قمي اضافه كرد: در اين دوره به جرئت مي‌توان گفت با شكوه‌ترين و گسترده‌ترين انتخابات دنيا در ايران سراغ گرفت كه اين حضور پرشور از طريق رسانه‌هاي گروهي خارجي به تمام جهان امروز مخابره شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.